Selecteer een pagina

DE CAMPAGNE

De coronacrisis lossen we niet zomaar op. De overheid neemt maatregelen en burgers nemen hun verantwoordelijkheid om een volledige lock down te voorkomen. Winkels dicht en straten leeg, iedereen in quarantaine achter de eigen voordeur. Dat is geen goed vooruitzicht. Voor de inwoners van Voorschoten niet en voor ons dorp niet. Winkeliers en ondernemers doen daarom een krachtige oproep. 

Als inwoners van Voorschoten kunnen we helpen om de gevolgen van de coronacrisis voor het dorp zo klein mogelijk te houden. Veel winkels zijn gelukkig nog open, sommige hebben al moeten sluiten. De vraag is hoeveel er na de coronacrises nog over zijn. Is ons dorp over een half jaar nog steeds dat fijne dorp waar het bruist van de activiteit?

Om die reden is Grapefish (drukwerkleverancier en webbouwer) gestart met deze campagne om de lokale winkeliers, ondernemers en hun gezinnen een hart onder de riem te steken.
Wees loyaal, shop lokaal!
 

De campagne roept álle inwoners op om te winkelen in het eigen dorp en zo veel mogelijk lokaal te besteden. Juist nu! Zo kan Voorschoten dat prachtige dorp blijven met veel mogelijkheden en faciliteiten. Het zou zonde zijn als het zijn ziel verliest. Als de horeca verdwijnt, de markt inkrimpt en winkelstraten leeg zijn.

Deze campagne maakt nu meer dan ooit duidelijk dat lokaal winkelen een groot verschil maakt. Koop lokaal, help de winkeliers en ondernemers van Voorschoten en houd ons dorp levendig en aantrekkelijk.